Thursday, March 31, 2011

Carry mark

Member H: Dah nak balik?
Aku         : ha’a..aku abis dah nie..
Member H: jum cyp trun same. Aku nak g tgk carry mark biochem..
Aku         : yuk2!!
Member H: Bilik DR Irwandi level 3 ke 2? Nak g tgk carry mark food la skali..
Aku         : dah ade carry mark ke?
Member H: ntah, kita g chek je la..

(sambil kaki menapak turun tangga e5 ke level 3)

Aku         : xde pun carry mark, ada kertas je..

(sambil tgn laju mencari midterm paper student 071zzzz (paper aku). Di samping itu mencari midterm paper dak yg slama ini ak stalk (071xxxx), tapi sebab ade je nama kat depan nie, so xyah la susah2 cari no matric, tengok nama je trus. Ok, dah jumpa, markah dia lebih 1 dari aku. Cess!! Napa aku kalah nie? Xpe la, aku mmg x pandai subject2 goreng nie, plus memang xpandai pun food nie. Dalam class pasang earphone, kompem la kan..iskh3! )

~then, pas kami berdua amik kertas quiz n midterm food, kami teruskan langkah ke level 2 tok tengok carry mark member aku yg amik biochem nie.

Seperti biasa, aku akan tengok carry mark dak (071xxxx) sepertimana yg aku lakukan sejak 2nd year (start majoring)..hee..lgpn aku tau dy amik biochem sem nie.. ~25/40. Pandai gak dia nie. Carry mark biochem aku dulu pun x tinggi camtu..hurm~Bagus!

Then kami beralih pula ke depan pintu Dato’ Wira, check carry mark aku n paham2 je la kan, perkara wajib adalah check carry mark dy skali..

Tapi..tapi..n tapi..071xxxx xda dalam senarai, aku check skali lagi list depan mata, xde jugak. Lepas skali, aku chek lagi untuk dua tiga kali..n tetap xde. Pelik! Aku sure dia seclaz ngn aku, tp xde pun no. matric dy kat list nie. Dato’ Wira lupe letak ke ape?

Member H: ko cari sape cik?
Aku              : huh? (Nampak sangat ek aku tgk carry mark org len? ) xde, aku cari sorg nie, tapi xde plak no.matric dy.. xpe la, jum..

So, aku pun berpisah ngn member aku nie. Balik masing2 coz aku g jumpe kak i kat café.

Aku             : akak, saya cari carry mark dy tadi, tapi xde pun.. Saya rase saya mmg dah hafal bebenar no.matric dy 3 yg kat blakang tu dari dulu lagi, n cz dy dak batch saya, betul la dy 071 kan..abis tu nape x jumpe no matric dy td? Pelik la..

Kak I           :awak, akak rase dy 063 la..
Aku             :huh??!

So slama nie, aku salah stalk carry mark org len la..NO!!! cane dah final year n final sem baru aku sedar aku salah no.matric slama nie? Yela, bajet dah hafal kan, so xde r rase nak check balik betul ke x no.matric dy tu..rupenye2 no blakang tu dah betul la, tp yang kat depan tu salah. Dy dak 063..so, sia2 aku juling2 mata cari carry mark dak 071xxxx tu slama bertahun2 nie..iskh3!! pasni aku janji aku akan retired selama2nya sebagai stalker! Kerjaya nie mmg x sesuai ngan aku start dari mula2 lagi, juz aku je xtau. GUD BYE!!

P/s: untuk dak 071xxxx, sorry la ter'jadi' stalker x rasmi tuk no matric nie. n conclusion tuk semua carry mark tu, band level awak hampir sama ngn saya la kot.. hee..gud luck! 

No comments:

Post a Comment